گیلداگیلدا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
ازدواج مامان و باباازدواج مامان و بابا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
وبلاگ گیلداوبلاگ گیلدا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

دختر بهاری ما

خدایا حافظ و پناه عشقم باش

به وبلاگ دختر بهاری ما خوش اومدید!آرام

بگو ماشالله به این نفس

دختر نازم عزیز دردونه مامان و بابا

دی و بهمن 1402

اقیانوس پارک اردوی موزه حیات وحش دارآباد جشنواره سالاد و غذا آزمون جامع تستی تولد من و برف بازی در دماوند عکسای درخواستی هدایای روز مادر هدایای روز پدر، نقاشی روی بوم با امضای گیلدا ...
13 اسفند 1402

پاییز 1402

باغ علم کودک، باغ کتاب فعالیتهای مدرسه شبی که رفتیم سیرک مدرسه آنلاین به دلیل آلودگی هوا شب یلدا که محیا و محمدماهان اینا خونه امون بودن یلدا در مدرسه، کلاس چهارم خانم رستگار و عکسهای دیگه که گفتی ازم بگیر ...
2 دی 1402

مرداد و شهریور 1402

پارک آب و آتش 27 مرداد سومین سالگرد پدرجون بود و رفتیم شمال یه سفرم به تبریز رفتیم و مامان جونم با خودمون بردیم. تو جاده بین زنجان و تبریز کوه های قشنگی بودبه اسم آلاداغلار صبح زود حرکت کردیم که به گرما نخوریم برا همین زود رسیدیم هتل و اتاقمون هنوز خالی نبود برا همین رفتیم کافی شاپ هتل یه چیزی خوردیم و بعد رفتیم مقبره الشعرا و موزه قاجار وقتی برگشتیم هتل انقد خسته بودی که سریع خوابیدی عصرم رفتیم بازار تبریز و موزه مشروطه و ارگ علیشاه که بسته بود و از دور دیدیمش. شبم رفتیم پارک ائل گلی و شامم تو همون رستوران وسط آب خوردیمو چون خیلی سردت بود برگشتیم هتل ...
1 مهر 1402

تیر 1402

کاخ سعدآباد رصدخانه پارک آب و آتش شب تو پارک آب و آتش کنسرت محمد علیزاده بود که برا اینکه کنسرت برات عادی بشه رفتیم اما چون از شلوغی و سروصدا بدت میاد وسط کنسرت بلندمون کردی و پروژه عادیسازی کنسرت برا رفتن به کنسرتای واقعی با شکست مواجه شد. کتابخوانی شبانه دختر کتابخون من پارک ژوراسیک، پارک پرواز ...
31 تير 1402

خرداد 1402

سلام عشقدونه تعطیلات خرداد رفتیم شمال پارک جنگلی شهید زارع ساری رودخونه بابلسر آبشار کیمون، روستای کیمون، بندپی گربه دایی امیر، فیبی خانم موزه عروسکهای ملل ...
30 خرداد 1402

اردیبهشت 1402 و تولد 9 سالگی

پیک نیک زبان انگلیسی روز معلم ایران مال تولد 9 سالگی در مدرسه تولد 9 سالگی، پارک جنگلی لویزان نمایشگاه گل و گیاه جشن تکلیف اردوی پیک نیک جشن ضرب و خودکار اولین بیسکویتی که خودت درست کردی. خیلیم عالی شد و خوشمزه ...
31 ارديبهشت 1402

مرداد تا بهمن 1401

سلام عشقدونه این چند ماه برات ننوشتم چون به خاطر شرایط کشور نت خیلی کند بوده و عکسا لود نمیشده. الانم اومدم امتحان کنم ببینم میشه یا نه. امیدوارم بشه :/ از اونجایی که از آب خوشت نمیادو تو دریام نمیری برا اولین بار 15 مرداد استخر اختصاصی خانوادگی رزرو کردمو بردیمت استخر که خیلی دوست داشتی. برا سالگرد ازدواج منو بابایی رفتیم رستوران با محمد ماهان و محیا رفتیم باغ کتاب جشن روز دانش آموز تو مدرسه. کلاس سوم خانم میرحبیبی فاطمه زهرا براتی، گیلدا، روژان صفری، صبا علی موسی رضا، مهدیا خبری زاد، فاطمه حسن زاده، آیسان بزمی یکتا جعفری، سارینا بختیاری، بهار مرسلی، ثنا شیخی، باران پیرهادی، معص...